ADEZIUNE

Daca doriti sa deveniti membri ai asociatiei noastre, puteti completa urmatoarea adeziune:

Catre: Asociatia Victimelor Accidentelor de Circulatie din Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov – AVAC MB&JI

ADEZIUNE

Subsemnatul ……………………………………………., cetăţean român, fiul/fiica lui………………………şi…………………………….., născut la data de…………….în localitatea……………………………judeţ/sector……………… domiciliat în ……………………….., strada………………………………nr……. bloc…….., scara……, etaj…, ap……, judeţ/sector………….………….posesor al B.I./C.I. seria…nr……………..eliberat de …………la data de……………………, având funcţia de …………………………………, la ….…………………………, Am luat la cunoştinţă de prevederile statului A.V.A.C., mi le-am însuşit şi doresc să devin membru cu drepturi depline. Menţionez că eu (un membru al familie mele), (nu) am suferit consecinţele accidentului de circulaţie din data de………………………………… Descrierea situaţiei pe scurt ………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………. Data……………………                                                                                                                                                         Semnătura …………………………

Lasă un răspuns

