Din partea doamnei Carmen Ene

Domnule Director al asociatiei AVAC

Sant o persoana departe de Romania, care e indignata de ceea ce se intampla pe straziale Capitalei, unde m-am nascut si am crescut, si nu mai recunosc nimic di tot ceea ce era.
Oameni care mor pe strazi, circulatie haotica, nerespectarea regulior de circulatie ( am renuntat sa venim cu masina in tara din caza acestor fapte).
Nenorocicea e, inutil noi tinerii ne ferim , iar batranii nostrii sant de multe ori cauzele preocuparii nostre, ca or sa ajunga sub o masina .
Chiar asta sa intamplat mamei mele, care trecea pe trecere de pietoni pe verde, un sofer nerabdator , nevazand semaforul mascat de un camion, a apasat pe accelerator si a intrat in ea. Imediat, s-a dat jos din masina, s-a certat un pic cu ala din camion, a ajutat-o sa se ridice ( imediat nu parea a avea dureri mari la picior- ceea ce nu-l impiedica pe acel sofer sa-i presteze primul ajutor), apoi a fugit.
Stau si ma gandesc in ce lume putem trai, intr-o lume plina de indiferenta, rece, toata lumea a vazut si nimeni nu a luat numarul de la masina aluia.
Cu greu a ajuns mama mea acasa, apoi cand a venit fratele meu de la servici a dus-o la urgenta, si diagnosticul este destul de grav pentru o femeie in varsta de 73 de ani care era indipendenta cu totul (hemiplatial tibie extern stang cu infundatura), acum in ghips si recuperare in timp si nu totala. I-a distrus putinii ani care ii mai are de trait, si nu numai ei.
E in varsta si nu mai poate sa lupte cu sistemul, nu are cui sa ceara ajutor, eu facand o cautare pe net, am dat de asociatia voastra. Eu nu vreau nimic altceva decat sa gasesc acel om care a facut acesta fapta si sa aibe mustrari de constiinta toata viata ca a distrus alta viata pentru nerespectarea unei simple norme de convietuire.
Ma puteti invata pe mine ce am de facut, dat ca fratele meu nu mai are incedere in nimeni ca-si va face treaba in favoarea cetatenilor, nici macar a politiei, mai ales ca birocratia e mancare de nervi?

Va multumesc aniticipat, Carmen Ene.

Lasă un răspuns

